Soluţii Linii de business Customer Service

Customer service

Cu soluţiile software de la TotalSoft clienţii unei companii beneficiază de servicii excelente la fiecare punct de interacţiune cu organizaţia. Companiile beneficiază de o imagine completă a bazei de clienţi,  contribuind la creşterea satisfacţiei acestora, atragerea de clienţi noi şi costuri scăzute.

Soluții software pentru customer service

Pune la dispoziţia oricărui departament care interacţionează cu clientul  - vânzări, suport, relaţii cu clienţii – acces la date complete şi corecte în timp real. În acest fel, echipele beneficiază de toate uneltele necesare pentru un tratament superior al clienţilor şi generare de upsell şi cross-sell.

Printre beneficiile obţinute de o companie enumerăm:

  • Satisfacţia crescută şi loialitatea clienţilor existenţi prin acces la informaţii oricând şi de oriunde;
  • Eficienţă şi productivitate crescute prin alocarea solicitărilor clienţilor către persoanele potrivite din cadrul echipelor de Relaţii cu clienţii;
  • Profit operaţional prin stimularea acţiunilor de upsell şi crossell;
  • Comunicare simplificată între departamentul customer service, alte departamente din cadrul unei companii şi beneficiarii finali, clienţii.

Module Software pentru Departamentul SERVICII CLIENȚI


Charisma ERP
Charisma ERP vezi detalii
Charisma Self Service
Charisma Self Service vezi detalii
CRM - Ticketing
CRM - Ticketing vezi detalii
CRM - Contact Center
CRM - Contact Center vezi detalii
Customer Support
Customer Support vezi detalii
Field Service Management
Field Service Management vezi detalii
Charisma Analyzer
Charisma Analyzer vezi detalii