Cod de Conduită Etică și Profesională

Cod de Conduită Etică și Profesională

Cod de Conduită Etică și Profesională Total Soft S.A.

Cod de Conduită Etică și Profesională

Ultima actualizare: 01.11.2022


Integritatea și transparența este prima dintre cele șase valori ale Total Soft S.A. și stă la baza activității noastre. Prezentul Cod de Conduită Etică și Profesională este un ghid practic conceput pentru a ajuta angajații Total Soft S.A. să își desfășoare activitatea pe baza unor valori bine definite. Este obligația tuturor angajaților să cunoască, să înțeleagă, să respecte codul, dar și să raporteze orice potențiale încălcări.

 

Codul de Conduită Etică și Profesională include trei piloni de bază:

1.      Angajamentul față de clienți în prestarea unor servicii profesionale

·        Integritate - suntem direcți și sinceri în ceea ce privește opiniile profesionale și relațiile de afaceri. Suntem onești și deschiși cu privire la serviciile pe care le oferim, cunoștințele pe care le deținem și experiența pe care o am obținut-o.

·        Comportament profesional - respectăm standardele profesionale, legile și reglementările în vigoare. Evităm acțiunile care ne pot discredita și promovăm o cultură de profesionalism şi responsabilitate personală care sprijină clienții și stimulează calitatea serviciilor oferite de noi. Înțelegem impactul mai larg al muncii noastre asupra societății, asupra angajaților și clienților noștri, și desfășurăm activități luând în considerare toate aceste interese.

·        Obiectivitate - suntem obiectivi în formarea opiniilor noastre profesionale și a serviciilor de consultanță pe care le oferim. Nu permitem ca subiectivismul, conflictul de interese sau influența celorlalți să ne afecteze modul de gândire și responsabilitatea profesională.

·        Calitate - ne angajăm să oferim servicii de calitate, punând în serviciul clienților experiența vastă, înțelegerea profundă a provocărilor de business, resursele calificate și informațiile disponibile. Misiunea noastră este să construim soluții care îi sprijină pe clienții nostri să ofere noi tipuri de valoare pe piață, să creeze o nouă traiectorie de creștere pentru afacerile lor. Ne străduim astfel să dezvoltăm rezultate care creează un impact important pentru clienții noștri.

·        Competență – ne asigurăm că folosim cele mai potrivite resurse pentru a rezolva provocările clienților noștri și încurajăm inovația prin contestarea status quo-ului și căutarea de noi metode de a îmbunătăți metodologia și uneltele de lucru. Săpăm până ajungem la cauză, ne îndrăgostim de noi descoperiri și ieșim din zona de confort. Astfel, putem crea noi tipuri de valori pentru clienți.

·        Practici de afaceri corecte - ne respectăm concurenții și suntem angajați în practicile de afaceri corecte. Punem bazele unor parteneriate de business, de tehnologie și strategice împreună cu alte companii din domenii diverse pentru a oferi plus valoarea clienților noștri.

·        Confidențialitate, confidențialitate și protecție a datelor - protejăm și luăm măsuri de protejare a informațiilor confidențiale și personale pe care le deținem, colectăm și le gestionăm respectând legiile aplicabile, obligațiile profesionale și propria noastră politică și practică privind gestionarea datelor (https://totalsoft.ro/en/privacy-policy). Interzicem dezvăluirea informațiilor confidențiale și informațiile personale care ne-au fost încredințate, cu excepția cazului în care permisiunea ne este acordată sau există un termen legal sau profesional de a le dezvălui. Interzicem utilizarea datelor confidențiale și al informațiilor despre clienții noștri pentru avantaj personal sau în beneficiul terților. O cultură de conștientizare a securității informațiilor este sistematic construită prin informări recurente derulate cu ajutorul rolului de DPO din cadrul companiei.

 

2.      Angajamentul față de angajați în susținerea dezvoltării lor profesionale pentru a putea oferi servicii excepționale

·        Respect, diversitate și tratament corect - promovăm o cultură și un mediu de lucru în care angajații noștri interacționează cu respect, politețe și corectitudine, promovând şanse egale pentru toţi. Încurajăm și prețuim un mix divers de oameni, puncte de vedere, talente și experiențe. Creăm medii de lucru inclusive care nu se adresează doar nevoilor individuale, ci permite angajațiilor noștri să-și folosească punctele lor forte. Nu tolerăm hărțuirea sau discriminare în mediile noastre de lucru.

·        Dezvoltare profesională și suport - investim în angajații noștri pentru ca aceștia să-și dezvolte cunoștințe și abilități profesionale necesare să-și îndeplinească în mod eficient rolurile. Ne ajutăm angajații să-și atingă potențialul prin investiţii în programe de training personalizate și oferirea unui mediu de lucru sigur pentru angajații noștri.

 

3.      Angajamentul față de societate în oferirea unui model pozitiv de schimbare

·        Anti-corupție – nu tolerăm corupția, nu oferim sau acceptăm mită, nici nu permitem  oricărei alte părți să ofere sau să primească mită în numele nostru. Sprijinim eforturile de eradicare a corupției și ale infracțiuniilor financiare.

·        Lanț de aprovizionare responsabil - nu acceptăm comportamentul ilegal sau lipsit de etică al furnizorilor, contractorilor sau parteneriilor noștri. Selectăm furnizorii prin procese corecte de achiziții.

·        Responsabilitate socială – rolul nostru depășește sfera clienţilor, furnizorilor sau angajaţilor noștri, şi se extinde asupra comunităţii şi mediului înconjurător.  De peste 28 de ani, investim în iniţiative cu impact social și ne asumăm continuarea și extinderea acestora de la an la an - https://totalsoft.ro/compania/responsabilitate.

 

Total Soft S.A. va considera o încălcare a normelor prezentului Cod de Conduită Etică și Profesională orice comportament care constă în:

a)      acțiunea de încălcare repetată a prevederilor prezentului Cod de Conduită Etică și Profesională;

b)     determinarea altor persoane să încalce dispozițiile prezentului Cod de Conduită Etică și Profesională;

c)      refuzul de a pune la dispoziția departamentului de resurse umane a oricăror date și informații referitoare la cazurile de încălcare a normelor prezentului Cod de Conduită Etică și Profesională;

d)     acțiunile de intimidare asupra persoanelor care au dezvăluit sau intenționează să dezvăluie departamentului de resurse umane faptele care încalcă prezentul Cod de Conduită Etică și Profesională.

 

După analizarea unei fapte de încălcare a Codului de Conduită Etică și Profesională, în cazul constatării unei încălcări, departamentul de resurse umane din cadrul Total Soft S.A. va hotărî asupra modului de soluționare în funcție de gravitatea și repetitivitatea faptei.